woensdag 2 september 2009

Nicola blijft stunten, de rest is van de nul af

Op dag 3 blijft Nicola zeer goed spelen. Vandaag moest de tegenstander die Lowie gisteren had, eraan geloven.

Hendrik, de andere die nog het maximum viel in een openingsvalletje en gaf met 2 pionnen minder op.
Yordi en Thibault deden een goede zaken en dankzij winst komen ze po 2 op 3. Ook Dieter blijft het uitstekend doen.

In de onderste regionen hebben alle Belgen gewonnen behalve Jonas die een remise speelde. Zo is iedereen van de ellendige nul vanaf.

Ondertussen loopt de organisatie meer en meer gesmeerd. Ik kreeg zowaar een aanmaning om de openstaande factuur te betalen, zoniet mochten de spelers niet meer starten. Na verificatie, met onze penningmeester bleek dat ik een klein foutje gemaakt te hebben en dat we 88 EUR te weinig hebben betaald op een totaal van 17.000 EUR.

Aangekomen op het bureau van de organisatie wist men daar hoegenaamd van niets, hoewel de persoon die mij de aanmaning gaf er present was. Even overwoog ik officieel te protesteren questie van mijn slecht karakter te demonstreren.

Op medisch vlak hebben we 2 ongemakken:
- Stef heeft een visgraat half ingeslikt en is zopas naar het ziekenhuis vertrokken om deze te laten verwijderen
- Hendrik heeft voor de 2e dag op rij koorts. Zijn permanente hoestbuien hebben een voordeel: ze werken als een sonar voor zij die hem zoeken

Geen opmerkingen: